MKB

Ben je ook zo een drukbezette SUPER-ondernemer en houd je je graag bezig met de groei en ontwikkeling van je bedrijf? Om optimaal te groeien en te ontwikkelen is een correcte boekhouding van groot belang om kansen te kunnen benutten. Met onze diensten richten wij de financiële administratie zo in, dat deze altijd up-to-date is. Ook kunnen wij alle informatie aanleveren vanuit de financiële administratie die belangrijk voor je is.

 

 

 

Ons dienstenpakket bestaat uit:

Boekhouding

✅ Verzorgen boekhouding

✅ Snel en accuraat

✅ Altijd online inzichtelijk

BELASTINGAANGIFTEN

✅ Omzetbelasting (btw)

✅ Inkomstenbelasting

✅ Vennootschapsbelasting

RAPPORTAGES

✅ Jaarrekening KvK

✅ Uitgebreide jaarrekening

✅ Omzetrapportages

 

OVERIGE DIENSTEN

✅ Fiscaal advies

✅ Loonadministratie

✅ Procesverbetering


Boekhouding

Een correcte boekhouding is van van groot belang. Niet alleen om groei en ontwikkeling te realiseren, maar ook om de fiscale regels juist toe te passen en zo aan de belastingplicht te voldoen. Wij zorgen dat de boekhouding snel en accuraat wordt bijgewerkt en altijd online inzichtelijk is. Dit doen we onder andere met onderstaande tools:

 

✅ Mobiele app 

Met de mobiele app kun je direct een foto maken van een kassabon of inkomende factuur die je per post hebt ontvangen. Zo verzend je met één druk op de knop de kassabon of factuur naar ons toe. Facturen die je per e-mail ontvangt, kun je direct per e-mail naar ons doorsturen. Wij zorgen ervoor dat al je bonnen en facturen vervolgens in je administratie worden verwerkt. Via de mobiele app en online omgeving worden ook de resultaten, de nog te betalen en de nog te ontvangen bedragen eenvoudig en in één oogopslag weergegeven.

 

✅ Automatische bankkoppeling

Met de automatische bankkoppeling hoeven er geen importbestanden meer aangemaakt en opgestuurd te worden. Alle bankmutaties komen automatisch bij ons binnen. Dit bespaart veel tijd, energie en kosten.

 

✅ Altijd inzicht in de financiële administratie

Via de mobiele app en online omgeving is er altijd inzicht in de laatste stand van zaken van de financiële administratie.

 

✅ Handige koppelingen

Voor horeca, winkeliers en webshops biedt onze administratiesoftware een handige koppeling met de meest bekende webshops en kassasystemen. 

DIensten

✅ Btw-aangifte
De Btw-aangifte lijkt een formaliteit, maar dat is het zeker niet. Wij zorgen ervoor dat je geen Btw teruggave mist bij de aangifte en dat de Btw-aangifte aansluit met de financiële administratie.

✅ Aangifte Inkomstenbelasting
Wij verzorgen de aangiften Inkomstenbelasting voor jou en je fiscaal partner. We zorgen ervoor dat alle fiscale regels correct worden toegepast en dat aftrekposten zo gunstig mogelijk verdeeld worden. 

 

✅ Aangifte Vennootschapsbelasting
Wij verzorgen de aangifte Vennootschapsbelasting voor je besloten vennootschap. We zorgen ervoor dat alle fiscale regels correct worden toegepast.

 

✅ Rapportages

Een volledig bijgewerkte en correcte boekhouding geeft nog niet automatisch inzicht in alle belangrijke informatie. Wij zetten de informatie die belangrijk voor je is om in goed leesbare rapportages waar jij op kan sturen.
Onder de rapportages bieden wij ook jaarrekeningen aan. Voor een besloten vennootschap deponeren wij de verplichte jaarrekening bij de Kamer van Koophandel. Desgewenst kunnen wij ook een uitgebreide gespecificeerde jaarrekening aanleveren.

 

✅ Fiscaal advies

Belastingwetten zijn constant in beweging. Het gevolg hiervan kan zijn dat niet alle kansen worden benut, zoals extra aftrek bij milieu-investeringen of bijtellingsregels van een auto op de zaak. Wij spotten deze en andere kansen! Ook adviseren wanneer het interessant kan zijn om over te stappen van een eenmanszaak naar een besloten vennootschap om onnodige  belastingdruk te voorkomen.

 

✅ Loontje.nl
Bij Adenco kun je ook terecht voor de loonadministratie, zowel voor de werkmaatschappij/eenmanszaak met personeel, maar ook voor je holding. Via onze handelsnaam Loontje.nl hebben wij verschillende pakketten samengesteld die het simpel en duidelijk houden. Kijk snel op www.loontje.nl

✅ Procesverbetering

We zien regelmatig dat bij bedrijven dat er houtje touwtje wordt gewerkt. Herkenbaar? 
In dat geval zijn er waarschijnlijk geen werkprocessen zijn beschreven. Vaak wordt het vastleggen van werkprocessen gezien als overbodig, want iedereen weet toch wat er moet gebeuren? Groeit het bedrijf of zijn er plots veel personeelswisselingen, dan kan het gebeuren dat werknemers niet meer weten wat er van hun verwacht wordt en dat er niet meer efficiënt wordt gewerkt.

Wij helpen bij het vastleggen van de werkprocessen en de procedures en creëren bewustzijn bij werknemers bij belang hiervan. De werkprocessen en procedures zijn de tools die er voor zorgen dat nieuwe werknemers goed worden ingewerkt en iedere medewerker weet wat er wordt verwacht. 

Klant worden?

Hebben wij je interesse gewekt? Bel direct naar 06 22 820 591 of vul onderstaand contactformulier in. Wij houden van persoonlijk contact en komen graag vrijblijvend langs voor een kennismaking. Heb je voorkeur voor contact via de telefoon of via info@adenco.nl, dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.